מסעותיו במרחב ובזמן של אמן החושים והטלפתיה – גיא ברכה. "שבועות בטורקיה" (מאת עמית סגל, כותבת מציאות בדיונית)

    הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים ובהשראתו של אמן החושים גיא ברכה. חלקם הם פרי הדמיון וחלקם התרחשו במציאות.
    איזה חלק שייך למה – נשאיר זאת לדמיונכם. קריאה מהנה.

    אם אפשר לשלב עסקים ותענוג אני תמיד בעד. אז כמובן שלא התנגדתי כאשר הסוכן שלי עדכן אותי שהוזמנתי להופיע באחד מאתרי הנופש העשירים בעולם בעיירת הנופש הגדולה בטורקיה. אהבתי שבשמו יש את המילה פאלאס. כבר הרגשתי חשוב.

    הוא הציע לי לבלות את חג השבועות בין אחת מהבריכות החיצוניות הגדולות ביותר באירופה לבין החלטה הרת גורל איזו מבין שמונה המסעדות א-לה קארט אבחר לסעוד… אז לא, לא התנגדתי. בנוסף, חשבתי על זה שעוד אין לי אצבעון טורקי באוסף אז בכלל זו הזדמנות נהדרת 🙂

    היה עליי להתכונן לשלוש הופעות רצופות, ערב אחרי ערב. לוודא שכל הציוד איתי ולהתחיל לפנטז על ישיבה במרפסת אחד החדרים המפוארים, צופה בהרים ונפעם מהנוף.

    אתם מכירים את זה כשעוברים את הביטחון בנתב"ג שואלים אם ארזתם לבד? אז כמובן שארזתי לבד אבל משהו בשיקוף נראה להם חשוד אז החליטו לעכב אותי ולפתוח את המזוודות. את כולן! אני מביט על השעון ועל לוח ההמראות הגדול ורואה שזמן העלייה למטוס קרב והם עדיין עוברים על הציוד, בודקים דבר דבר ואז זה קרה. שאלה תמימה של מה זה? מלווה בקיפול גס. באותו הרגע הרגשתי שהזמן עוצר מלכת והכול הופך להילוך איטי, עוד לפני שהספקתי לומר שאת המכשיר הזה אין לקפל..נשמע רעש של פיצוח.

    מכשיר קטן, לא גדול מכף יד, חלק קריטי מהמופע שלי פשוט נשבר. החלפתי מבטים עם הסוכן שלי שהבין מייד את ההשלכות של הדבר, מבט נוסף אל לוח ההמראות אישר את חששותיי. אין סיכוי לנסוע ולהספיק לחזור עם הגיבוי שיש לי בבית. נתתי לסוכן להמשיך את ההתנהלות הרשלנית מול הביטחון בשדה והתקשרתי מיד אל השכן שלי מהקומה התחתונה שמחזיק מפתח של הדירה שלי. השכן גילה תושייה רבה ובעזרת ההנחיות המדויקות שלי, מצא את הגיבוי של אותו מכשיר והעלה את זה על מונית אקספרס לשדה.

    ברור שיכולתי לוותר על הקטע מהמופע עבורו הייתי צריך את המכשיר, אבל מטבעי אני פרפקציוניסט. אין דבר שאני רוצה יותר מלתת את ההופעה הכי טובה שאני יכול. כל פעם מחדש. מול כל קהל.

    נכון, רוב הקסמים למבוגרים וקטעי הטלפתיה חוזרים על עצמם אבל האנרגיה משתנה כמו האנשים, ומכל קהל אני מקבל תגובות אחרות. אם זה במסיבת רווקות, אטרקציות לימי כיף של ועדי עובדים ועד הנחיית כנסים.

    הודעות הטקסט שאני מקבל מלקוחות אחרי אירוע גורמות לי לסיפוק רב ולתחושת התרוממות שקשה לי להשוות אותה למשהו אחר שאני מכיר. והן בעצם הדלק המניע אותי להמשיך להופיע.

    הרבה אנשים מרימים גבה כשהם מגיעים לערב גיבוש חברתי ומבינים שהאייטם המרכזי של הערב הוא מנטליסט, אמן על חושי. הציניות ישר יוצאת מהם גם אם לא התכוונו. וככל שהערב מתפתח הציניות נושרת והם מתמסרים לחוויה, מתמסרים אליי. וזה הסיפוק שלי. זו הגאווה שלי.

    אחרי הרבה אגלי זיעה ומריטת שערות, דקות ספורות לפני שסגרו את שער הטיסה, הגיע נהג המונית והעליתי את המכשיר איתי. הפעם הוא לא זז מעיני.

    זהו, המראה… עכשיו זמן חידוד חושים.

    שלכם באהבה,
    גיא ברכה – מנטליסט ואמן בידור על חושי.

    אימאג לסיפור4

    call now