מסעותיו במרחב ובזמן של אמן החושים והטלפתיה – גיא ברכה. "המנטליסט" (מאת עמית סגל, כותבת מציאות בדיונית)

    הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים ובהשראתו של אמן החושים גיא ברכה. חלקם הם פרי הדמיון וחלקם התרחשו במציאות.
    איזה חלק שייך למה – נשאיר זאת לדמיונכם. קריאה מהנה.

    היי לכם,

    הרבה פעמים אני נשאל מה אני בדיוק עושה ובעיקר איך אני עושה את זה. מכיוון שאת ה-"איך" אני לא יכול לחשוף בפניכם (מטעמים ברורים), אני כן יכול לספר לכם קצת על התחום ומה אני מוצא בו כל כך מרתק!

    לפי ויקיפדיה, "מנטליסט" הוא כינוי לקוסם הנעזר ביכולות על-טבעיות כדי לייצר אילוזיות של קריאת מחשבות, טלקינזיס, חיזוי עתידות ואיתור חפצים מוסתרים.
    בתחום הפאראפסיכולוגיה מנטליסט מוגדר כמי שמסוגל לקרוא מחשבות של אדם על-סמך חיצוניותו, שפת גופו ואלמנטים טבעיים אחרים, וכמו כן להטמין סוגסטיות (Suggestions) במוחו של אדם באמצעים כגון היפנוזה, ותכנות נוירו-לינגוויסטי .(N.L.P Neuro Linguistic Programming) מנטליסטים יגדירו את תחומם כיכולת להשפיע על המציאות של קהלם.

    את תחילת דרכי התחלתי כקוסם (זה כבר חומר לכמה סיפורים משעשעים בפני עצמם), זה הבסיס שלי ועליו אני נשען עד היום במופעים שלי.

    היום רוב חבריי למקצוע וגם אני, הרבה יותר מקוסמים. עם הזמן פיתחתי יכולות נוספות, למדתי והתמקצעתי כדי להגיע למקום בו אני נמצא היום ואני אספר לכם סוד.. אני עדיין משתכלל ומחפש כל יום דברים חדשים ללמוד ולפתח בעצמי.

    אז מנטליסט… פעם קראו לזה אמן טלפתיה ואז זה הפך לאמן חושים ומשם התפתח לאמן על חושי – הכול בהתאם לרוח הזמן.

    כשאני מגיע היום לאירוע חברה, ערב גיבוש, בר מצווה או אפילו מסיבת רווקות המופע שלי מתבסס על כל הדברים שלמדתי, אם זה "קריאה קרה" (Cold Reading) שדרכה אני מוציא מידע על בסיס מה שאני רואה (דרך אגב, חוקרי משטרה משתמשים בשיטה הזו פעמים רבות כאשר הם מנסים לקרוא נחקר), אם זה ה-NLP דרכו אני "מתכנת" באופן מילולי את מוחו של הקהל, אני שותל מחשבות (צבע מסוים, מספר..) ואם זה קריאת שפת גוף. אני משתמש בהרבה דברים מעולם הפסיכולוגיה – לכן המופעים שלי הם הרבה יותר משליפת שפן מהכובע:)

    אני אוהב לשלב טוויסטים ופאנצ'ים, להשאיר את הקהל בפליאה. יש לי מתכון סודי שמכיל את המרכיבים למופע מוצלח. איפה מתחיל ונגמר הקסם, היכן שזורה הפסיכולוגיה, מה זה טריק ומה קרה באמת? אני משאיר תמיד לדמיון המפותח של הקהל.

    המנטליסט

    שלכם באהבה,
    גיא ברכה – מנטליסט.

    call now