איך מארגנים מסיבת רווקות מיוחדת ומקורית?

    כפי שהבנתן בנות, אני (גיא ברכה) מופיע גם במסיבות רווקות מזה למעלה מעשור.
    כשהתחלתי לפני כעשור להופיע עם מופע החושים והטלפתיה שלי במסיבת רווקות, הדבר היה באמת מאוד חדשני ואפילו מהפכני. אבל היום עם כל המודעות למופעי החושים הבידוריים הדבר נהייה הרבה יותר נפוץ ומקובל במחוזותינו, ולו רק בגלל העובדה שאתן – בנות, מאסתן, ואף בצדק אם יורשה לי, ולו במעט, במופעי החשפנים למיניהם, המחפיצים אתכן הנשים. גם ההרצאות של הסקסולוגיות למיניהן הפכו לנדושים ובנאליים, שלא לומר אנאליים  😉 

    שעה שהחלטתן לארגן מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלכן, או לאחותך האהובה (שאת לא סובלת ביום יום), אלה הם הטיפים העיקריים שליקטתי עבורכן במהלך השנים, ושכדאי לכן לשים לב אליהם, כדי שתצא לכן מסיבת רווקות פצצתית ולפנים:

    1. כמות הבנות: צרו קבוצה בוואטספ למען מסיבת הרווקות. ארגנו את מספר הבנות שהולכות להשתתף וככה גם תיראו כמה בנות אתן ולפי זה תוכלו להיערך בהתאם לגודל ההפקה. שהרי שככל שתהיו יותר בנות – כך התקציב הגלובלי שלכן יגדל, ותוכלו לעשות מסיבת רווקות מושקעת יותר. מהניסיון שלי בשטח, כמות של 8 – 10 בנות נחשבת מסיבה קטנה מאוד וצנועה, כמות של כ- 15 בנות נחשבת לממוצע בד"כ (וזה בהחלט טוב ויפה), ומ- 18 בנות ומעלה – הדבר נחשב כבר להרבה בנות יחסית. כמובן שמבחינתנו האמנים, ככל שיש יותר בנות, המסיבה וגם התוכנית האמנותית יוצאים הרבה יותר מגניבים וכיפיים. כמו שאומרים:"The more – the merrier" 😀  
    וודאו שכל מי שאמרה שמגיעה – אכן מגיעה. גם את זה אני אומר לכן מניסיון… תבהירו היטב לכל הבנות שאחת מכן (זו שמארגנת בד"כ), מתחייבת בשמכן כספית מול אותו אמן, לא חשוב מי שלא יהיה- אמן חושים, סטנדאפיסט או דראגיסטית – ועל כן חשוב שייקחו זאת לתשומת ליבן ושלא ידפקו ברז.

    2. בחירת המקום: עניין קריטי, שכן גם זה תלוי באיזו כמות של בנות אתן. אם אתן 10 בנות או פחות מומלץ שתעשו את המסיבה באחד הבתים של מישהי כדי לחסוך בעלויות. אך ניתן גם בהחלט להתפנק בשכירת לופט מפנק כלשהו, המספק מקום מגניב הכולל בד"כ ג'קוזי או בריכה קטנה, מערכת קריוקי, מוסיקה ועוד הפתעות. אם אתן כ- 15 בנות ומעלה אז בהחלט כדאי לפנק את עצמכן בלופט שכזה. מסיבת הרווקות תצא הכי מהממת.

    3. קשטו את המקום: גם אם המסיבת רווקות בבית של מישהי וגם אם זה בצימר או בלופט כלשהו – קשטו את המקום טרם הכלה מגיעה. מגוון קישוטים מגניבים, מצחיקים וסקסיים – תוכלו למצוא למכביר לאורך רח' מטלון שבדרום ת"א (אחד המומלצים שבהם הוא החנות של "לבנה זוהרים", כן, זו מ"האח הגדול"). משרוקיות, קשים, כוסות, צלחות, מפיות, מתקן לקוביות קרח, אוזניים מצחיקות ועוד ועוד… הכל בדמויות וצורות של בולבולים בשלל צורות גדלים וצבעים 😛

    4. מה עם קצת תוכן אמנותי? מסיבת הרווקות שלכן תשתרג כמובן פלאים בכמה רמות למעלה אם תזמינו אמן כלשהו שיצוק קצת תוכן בערב הזה, מעבר לשתיה, אוכל, מוסיקה ואלכוהול. כמובן שככל שתהיו יותר בנות (15 ומעלה) יהיה לכן קל יותר כלכלית להזמין אמן לאירוע. מעבר לחשפנים וסקסולוגיות שאתן בוודאי כבר מכירות, אני אתן לכן פה עוד כמה רעיונות מגניבים ומקוריים יותר למסיבת הרווקות שלכן:
    • אמן בידור על חושי (שזה מה שאני בעצם) – נותן מופע חושים וטלפתיה של כשעה וחצי נטו, עם מגוון קטעים מדהימים ומהפנטים, אשר יותירו אתכן עם פה פעור. תרתי משמע. לקריאה מלאה של התוכנית המפורטת שלי במסיבות רווקות, כנסו לכפתור "מופעים פרטיים" שלמעלה, ומשם ל"מסיבת רווקות", ותוכלו להתרשם יותר לעומק על הפעילות שלי במסיבות רווקות.
    • אמני דראג שואו – אני מאוד אוהב אותם באופן אישי כי הם מצחיקים אותי מאוד. יש המון טובות היום בשוק רק צריך לחפש.
    • סטנדאפיסטים – גם יודעים להרים את המורל כמו שצריך במסיבת רווקות.
    בכל הזמנה של אמן חיצוני מומלץ מאוד גם לחפור באתר שלו/ה ולהתרשם עד כמה הוא/היא מקצועי/ת, ובנוסף גם לבקש ממנו/ה המלצות טלפוניות מבנות אחרות שהוא/היא עשה/תה להן את מסיבת הרווקות. אל תוותרו על העניין הזה, כדי שלא 'תיפלו'.

    ההערכות הטכנית שלכן למופע של אותו אמן: שוב מניסיוני העשיר, אני מציע לכן להיפגש כשעה וחצי עד שעתיים לפני הגעתו של אותו אמן שהזמנתן. וזאת במטרה שיהיה לכן קצת זמן לעצמכן, לשתות, לאכול, לקשקש, להכיר אפילו אחת את השנייה, שכן יש בנות שמכירות בפעם הראשונה באותה מסיבה אל תשכחו…
    מקובל להזמין בד"כ לשעה 20:00 את הבנות, ואת האמן ל- 21:30 או 22:00.
    הערה מיוחדת למזמינות אמן חושים וטלפתיה: מומלץ מאוד לא להשתכר לפני המופע של אמן החושים, ולשמור את ההשתכרות הכבדה לאחר המופע שלו, שכן מספיק שבחורה אחת תהייה שיכורה בזמן המופע – היא עלולה להרוס את המופע לכל השאר וחבל. ובלי קשר, למופע מהסוג של טלפתיה וקריאת מחשבות אתן צריכות לשמור על מידת מה של פיכחות כלשהי ו'סחיות' כדי שתוכלו ליהנות באמת.

    במידה ואתן כ- 8 בנות, דלות תקציב, סטודנטיות, דלפוניות, מה לעשות… ואין לכן כסף לאמן חיצוני, מומלץ ואף חובה להכין משחקים מגניבים ומצחיקים משלכן לכלה. רעיונות להמון משחקים מצחיקים תוכלו למצוא ברשת, אבל אחד מיוחד שאהבתי מאוד אתן לכן כאן בחינם:
    כמה ימים או שבוע לפני המסיבת רווקות, מישהי מכן נפגשת עם החתן המיועד עם רשימת שאלות שונות ומשונות. אתן מצלמות אותו בווידיאו עונה על כל השאלות שלכן, ואז במסיבה עצמה – מאמתות ומעמתות את הכלה עם אותן שאלות ששאלתן אותו, ורואות אם התשובות זהות. אחרי כל שאלה שהכלה ענתה מראים לה מה ענה בעלה, ואם יש התאמה – אז סבבה ממשיכים הלאה, ואם אין התאמה – אז היא חייבת להוריד צ'ייסר למשל.
    משחק ממש מגניב ומצחיק. בנו כמובן שאלות מצחיקות, הזויות, גסת, חודרניות ומציצות כדי שזה ייצא מצחיק.

    5. לאכול לא צריך? ברור שכן! הכי אישי וטעים זה להכין לבד. שכל אחת מכן תכין משהו; סלט, נשנושים, פשטידה וכו… ככה ייצא לכן שולחן אוכל הכי טעים בעולם. תאמינו לי… אני אכלתי ממנו 😆 בחלק מהתקציב תקנו כמובן שתייה קלה, אלכוהול, וכלים חד פעמיים.

    מאחל לכן בנות את מסיבת הרווקות הכי מדהימה שהייתה לכן, וכמובן – שהכלה תזכור לנצח!
    הרי חברות טובות זה לנצח.
    שלכן באהבה, גיא ברכה.

    call now