מדוע הנחייה מקצועית ע"י אמן חושים תשדרג לכם פלאים את הכנס?

    לא אחת יצא לי להיות נוכח בכנסים מקצועיים וימי עיון של חברות גדולות במשק, ולא רק מן הצד של המנחה.
    אם זה חברות הייטק קטנות או גדולות, או חברות תרופות שונות או פרא רפואיות, או סתם חברות שונות מהמגזר העסקי. כולם סבלו מאותה ה"בעיה": עייפות החומר וחוסר ריכוז של באי הכנס לאחר כשלוש – ארבע שעות.
    הדבר פחות ניכר בכנסים של חברות גדולות ובינלאומיות, שלהן סניפים בכל רחבי העולם, והמונות כוח אדם של מאות עובדים ואף יותר. זאת בשל העובדה שלחברות כאלה יש מערכת משומנת היטב של מחלקת מרקום ומשאבי אנוש, האחראים על הפקת כנסים מקצועיים שכאלה או אפילו על סתם יום עיון בודד. הן כבר מנוסות וערוכות לכך על כל המשתמע מכך עד לפרטי פרטים. הדבר כולל בין היתר, גם הבאה של מנחה מקצועי לכנס, שינחה אותו כמו שצריך. אם זה בסגנון רשמי, מאופק ומקצועי, או אם זה לחילופין בסגנון הומוריסטי – בידורי אך עדיין מקצועי ומעונב. סגנון המשלב קורטוב של הומור, בידור קל עד שנון, משחקי לוגיקה וחשיבה, ותרגילים להפגת המתח והעייפות של באי הכנס.

    לא תמיד כך הוא הדבר, בכל הנוגע לחברות קטנות ובינוניות. שכן אצלן, אין בד"כ מחלקת מרקום משופשפת, ולא תמיד שמים לב לפרטים הקטנים שנראים לכאורה שוליים, אך הם אלה שלעיתים יכולים להפוך את הכנס מסתם אירוע יבש ומשעמם – לאירוע חי, פעיל, מגניב ובועט, שידברו עליו חודשים לאחר מכן.

    מטרתי כאמור במאמר זה, היא להדגיש את חשיבותו של המנחה, כמנחה כנסים מקצועי, לכנס מקצועי או ליום עיון.
    המלצתי הלא אובייקטיבית כמובן, היא ללכת על מישהו שהוא גם מנחה מקצועי ובעל ניסיון עשיר בתחום, אבל גם אמן חושים וטלפתיה במקצועו. שכן השילוב בין השניים, יוצר את ההרמוניה המושלמת להנחיה מקצועית.

    מן הפן המקצועי של טיבה של ההנחיה גרידא, יש לנו את העניין שהנחייה טובה דורשת גם קול נעים ורדיופוני, גם עברית מוקפדת ושפה גבוהה (או אנגלית טובה, תלוי בכנס), גם נוכחות בימתית מרשימה, גם כימיה טובה עם קהל גדול, גם הומור משובח וגם חן וקסם אישי.
    מן הפן המקצועי של אמן החושים, יש לנו בעצם את כל הפחת החיים והרוח הבידורית, שאמן כזה נוסך, בין קטעי הקישור ובתוכם. אם זה דרך קטעי טלפתיה וקריאת מחשבות מדהימים ומעוררי השתאות, המשך במשחקי לוגיקה וחידות היגיון שמפעילים כמות גדולה של קהל, ועד לשילוב של מושגי יסוד או מוצרים של ממש של אותה חברה, בתוך קטעי הטלפתיה עצמם! שזה שיא היופי בעיניי, החן והקסם בהנחיה מקצועית.

    כדי להגיע אל התוצאה המדהימה הזאת, נדרש לשבת אותו אמן בידור על חושי, עם כמה מנציגי החברה של אותו כנס, על מנת ללמוד ולהבין על מה בדיוק הולך להיות הכנס. הוא יורד לעומקם של דברים, לומד את המוצרים בחלקם, את נושא הכנס, ועל ידי כך מצליח לשלב את אותו תוכן מקצועי של אותה חברה – אם זה בקטעי בידור והומור פנימיים, או לחילופין בקטעי טלפתיה מתוחכמים – בתוך ההנחיה עצמה, כאילו הוא היה אחד העובדים מן המניין של אותה חברה.

    התמהיל של השניים אפוא – של המנחה המקצועי בעל השפה והדיבור המוקפד מחד גיסא, ושל אמן החושים מאידך גיסא – נותן לנו את המנחה האולטימטיבי של כנסים מקצועיים וימיי עיון.

    בשורה התחתונה, ההשקעה בהנחיה טובה, מבדרת ומקצועית – תיחרט בזיכרון של באי הכנס שלכם כחוויה חיובית ומהנה שהיה שווה לבוא אליו, ושעוד ידובר בו בעתיד.
    מאחל לכם שהכנס שלכם יוכתר כהצלחה מסחררת ויעמוד בכל הציפיות שהצבתם לעצמכם ויותר מכך.
    שלכם, גיא ברכה – אמן בידור על חושי.

    call now